mapEsglésia de Santa Maria dels Turers
Plaça de Santa Maria, 6, Banyoles

mapEsglésia de Sant Pere
C/ Mn. Baldiri Reixac, 240, Banyoles

S'havia fixat la data del primer de maig d'aquest any perquè  els nens i les nenes  que s'hi preparen poguessin fer la primera comunió  Davant la situació en que ens trobem, el mossèn amb l'equip de Catequistes  proposen als  pares ajornar la celebració fins l'inici del proper curs, allà al mes  l'octubre. De moment molts pares  responen  favorablement a la proposta. A mesura que es vagin succeint els esdeveniments anirem prenent decisions.

Davant la situació que ens toca viure, els organitzadors de la Processó dels Dolors, que s'havia previst fer a Banyoles el proper dia 3 d'abril, han pres la decisió de suspendre-la.  També en molts altres llocs  l'han ajornat fins l'any vinent. Esperem el proper any  poder fer la processió més solmene que mai a Banyoles.

En la delicada situació en què ens trobem des de la segona setmana del mes de març, i seguint les indicacions de les autoritats civils, sanitàries i diocesanes, a partir del dia 14 de març queden suprimides les misses i actes de culte fins a nou avís, bo i recomanant la pregària 9 de seguir la missa dominical per la televisió.

L'església de Santa Maria resta oberta cada dia des de les 9 del matí fins a les 6 de la tarda, per si algú hi vol anar-hi a pregar

Paraules per recordar

Em veig capaç de tot gràcies a aquell qui em fa fort. Filipencs 4:13

Despatx parroquial

Pl. Sta. Maria, 6, Banyoles
Telèfon i Fax 972 57 04 95

HORARI: dimecres, d’11h a 13h i de 18h a 21h; divendres, d'11h a 13h.

Horaris de missa

Església de Santa Maria dels Turers

• Dissabtes i vigílies de festiu: 20:00h.
  • Diumenges i festius: 10:00h, 12:00h, 20:00h.
  • Dies feiners: 19:30h (hivern), 20:00h (estiu).

Consulta tots els horaris de missa

Full parroquial

Escolliu un full parroquial per a descarregar-lo al vostre dispositiu.