mapEsglésia de Santa Maria dels Turers
Plaça de Santa Maria, 6, Banyoles

mapEsglésia de Sant Pere
C/ Mn. Baldiri Reixac, 240, Banyoles

S'havia fixat la data del primer de maig d'aquest any perquè  els nens i les nenes  que s'hi preparen poguessin fer la primera comunió  Davant la situació en que ens trobem, el mossèn amb l'equip de Catequistes  proposen als  pares ajornar la celebració fins l'inici del proper curs, allà al mes  l'octubre. De moment molts pares  responen  favorablement a la proposta. A mesura que es vagin succeint els esdeveniments anirem prenent decisions.

El Bisbe de Girona ha disposat que a la diòcesi de Girona a partir dels dies 30  i 31 de maig de 2020 es puguin reiniciar progressivament  les celebracions  dominicals amb participació presencial dels fidels. Això sempre amb l'aforament que les autoritats indiquin i permetin. El Bisbe ens recorda que mentre duri la crisi sanitària està suspesa l'obligació del precepte dominical . Això cal tenir-ho present sobretot per les persones grans o amb situació de risc.

Benvinguts a la plana web de les Parròquies de Banyoles. Després de dotze anys d'haver iniciat aquesta web, s'ha procedit a una renovació en la presentació i en els continguts. Pretén ser una eina per informar de l'activitat de la Comunitat Cristiana que peregrina a Banyoles. No dubteu de fer-nos arribar els vostres suggeriments que poden ajudar a millorar la informació.

Paraules per recordar

Em veig capaç de tot gràcies a aquell qui em fa fort. Filipencs 4:13

Despatx parroquial

Pl. Sta. Maria, 6, Banyoles
Telèfon i Fax 972 57 04 95

HORARI: dimecres, d’11h a 13h i de 18h a 21h; divendres, d'11h a 13h.

Horaris de missa

Església de Santa Maria dels Turers

• Dissabtes i vigílies de festiu: 20:00h.
  • Diumenges i festius: 10:00h, 12:00h, 20:00h.
  • Dies feiners: 19:30h (hivern), 20:00h (estiu).

Consulta tots els horaris de missa

Full parroquial

Escolliu un full parroquial per a descarregar-lo al vostre dispositiu.