mapEsglésia de Santa Maria dels Turers
Plaça de Santa Maria, 6, Banyoles

mapEsglésia de Sant Pere
C/ Mn. Baldiri Reixac, 240, Banyoles

INSCRIPCIONS PER A LA CATEQUESI: Del 21 al 25 de setembre de 2020 (de 5 a 7 de la tarda) a Santa Maria dels Turers. El dia 24 de setembre, de 5 a 7 a Sant Pere.    INFANTS I ADOLESCENTS Un grup de persones, moltes d’elles mares i pares de família, volen ajudar als més petits (infants i joves) a conèixer Jesucrist, comunicant el missatge evangèlic. Es tracta de donar a conèixer Jesucrist. Ajudant-los a viure la seva fe, procurant que rebin el suport i ajut de la família. Això es fa a través d’una trobada setmanal de catequesi amb els infants i joves, i unes celebracions mensuals (connectar amb apartat de celebracions) dins la missa familiar (pares, catequistes i nens i nenes) i celebracions en moments forts com l’Advent, Quaresma i Pasqua. Al llarg de l’any es fan unes reunions amb els pares dels nens i nenes, nois i noies de la Catequesi.   INICIACIÓ CRISTIANA Primer curs : 7-8 anys (2n de primària). Horaris de catequesi: Dijous de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 a Santa Maria dels Turers. o Dissabtes matí de 10 a 11 a la Parròquia de Sant Pere.   Segon curs : 8-9 anys (3r de primària). Horaris de catequesi: Dimecres de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 a Santa Maria dels Turers. o Dissabtes matí de 10 a 11 a la Parròquia de Sant Pere Acabat aquest curs els que ho desitgin podran rebre la primera Comunió.   SEGUIMENT Primer curs : 9-10 anys (4t primària). Segon curs : 10-11 anys (5è de primària). Horaris de catequesi:  Dimecres de 2/4 de 6 a 2/4 de 7 a Santa Maria dels Turers o dissabte matí de 10 a 11 a Sant Pere.   PROFESSIÓ DE FE Primer curs: 11-12 anys (6è Primària). Segon curs : 12-13 anys (1r ESO). Horaris de catequesi: Divendres de 8 a 9 del vespre a Santa Maria dels Turers.   CONFIRMACIÓ Primer curs : 13-14 anys (2n ESO). Segon curs: 14-15 anys (3r ESO). Horaris de catequesi: Divendres de 8 a 9 del vespre a Santa Maria dels Turers.   POSTCONFIRMACIÓ Per aquells nois i noies que han rebut la Confirmació i volen continuar trobant-se per aprofundir temes de fe i amb la vida de cada dia. Es troben els divendres, a Santa Maria, a les 8 del vespre.

Despatx parroquial

Pl. Sta. Maria, 6, Banyoles
Telèfon i Fax 972 57 04 95

HORARI: dimecres, d’11h a 13h i de 18h a 21h; divendres, d'11h a 13h.

Horaris de missa

Església de Santa Maria dels Turers

• Dissabtes i vigílies de festiu: 20:00h.
  • Diumenges i festius: 10:00h, 12:00h, 20:00h.
  • Dies feiners: 19:30h (hivern), 20:00h (estiu).

Consulta tots els horaris de missa

Full parroquial

Escolliu un full parroquial per a descarregar-lo al vostre dispositiu.